افتتاح نمایشگاه دستاوردهای معلولین استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بهزیستی استان گفت معلولیت محدودیت نمی‌آورد و عملکرد عزیزان جامعه هدف بهزیستی در این نمایشگاه این واقعیت را نشان داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  کهگیلویه و بویراحمد / در سومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور مسئولین استانی ،مدیرکل و معاونین بهزیستی استان نمایشگاه دستاوردهای معلولین دریاسوج افتتاح گردید.

دامیار مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تولیدات جامعه هدف بهزیستی در معرض عموم قرار گرفته است .

وی گفت :معلولیت محدودیت نمی‌آورد و عملکرد عزیزان جامعه هدف بهزیستی در این نمایشگاه این واقعیت را نشان داده است.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۳ هزار نفر مستمری بگیر قبل از دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، اکنون به ۲۶ هزار مستمری بگیر رسیده است، یعنی دو برابر افزایش پیدا کرد که این کار شایسته در دولت شهید رئیسی انجام گرفت.

هاشمی گفت: پرداخت حق پرستاری جامعه هدف بهزیستی به ۹ برابر افزایش یافته است. در آزمون استخدامی از قبل سهمیه ۳ درصد معلولان ۸۸ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شده که تعداد آنها در کشور بیش از ۴ هزار نفر بوده است.

اسماعیل دامیار مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع‌بندی این برنامه‌ها اظهار کرد: ۵۳ هزار را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت مستمر و غیر مستمر قرار می‌دهیم.

وی افزود: برای اولین‌بار در طول ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی، آزمون ویژه معلولین سهمیه ۳ درصد برگزار شد که در سطح کشور نزدیک به ۱۲ هزار نفر متقاضی داشتیم که در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۵۰ نفر شرکت کننده داشتیم که ۸۸ نفر از آنها بعد از طی فرایند قانونی جذب ادارات دولتی می‌شوند.

کد خبر 112910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد